خاطره نگاهتـ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آغــــــــوشِ "تـــــــــو" هیچ بُعـــــــدی ندارد ... واردش کــــــــــه شوی، زمــــــان بی معنــــــــا میشـود... بی آنکـه نفـــــس بکشی روحـــــــــــت تازه می شود..

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان برای محمدم و آدرس mohamadela.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 88
:: کل نظرات : 366

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 71
:: بازدید ماه : 397
:: بازدید سال : 757
:: بازدید کلی : 12100

RSS

Powered By
loxblog.Com

خاطره نگاهتـ
12 / 2 / 1393 ساعت 2:15 | بازدید : 409 | نوشته ‌شده به دست الا | ( نظرات )

من دیوانه ی آن لحظه ای هستم که تو دلتنگم شوی...

 

و محکم در آغوشم بگیری...

 

و شیطنت وار ببوسیم...

 

 

 

 

 از همه قشنگت ترش باورت نشه من کنارتم

 

 




|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
آخه مجبورم میکنید حرف بزنم خخخخخ



اگه هی نمیگفتی منظورت چیه و حرفای دوپهلو میزنی اینجوری نمیشد




یه پستم گذاشتم

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
تو که دیگه نباید بگی دوپهلو خخخخ



منظورم خونه خالیه خنگول
اوا خدا مرگم زشته محمد آقا

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
البته یکی دو روز دیگه مشخص میشه من منظوری داشتم یا نه خخخخخخ
دو پهلو حرف میزنی هاااااا

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
حالاااا
گفتم منظوری نداشتی ، حالا خیالم راحت شد خخخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
فرق داره ولی نه اونقدرا دیگه



دیروز که بیرون بودیم واسه خ برگ دلمه ردیف کردم که یه روز واسمون درست کنن شاید فردا یا پس فردا
منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/13/6 - - گفته است :
خخخ هر روزم پیشم باشی نگاهم عوض نمیشه ابنو خودت خوب میدونی
اتفاقا خیلی هم فرق داره ممدی جونم. اینجوری تو نگات پره دلتنگیه

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/12/5 - - گفته است :
اهنگت قشنگه گلم مرسیییییییی



اووووومممممممممممممم
اووووووووووووووووووووووووووووم کبود شه لبات نتونی بری خونه خخخخ

/weblog/file/img/m.jpg
ممدی در تاریخ : 1393/2/12/5 - - گفته است :
درست مثل عصر چهارشنبه که باورم نمیشد توو بغلمی ... نگا الان که بهش فکر کردم قلبم شروع کرد به تند تند زدن هممممم تو بهترینی الاجونم بوووو وووووسسسس رو گونه هات
چجوری هم زل زده بودی بهم ..... نگاهات خیلی شیرین بود اصلا از این به بعد سعی میکنم هر دوماهی یه بار بیام پیشت هی تو شکه شی منم شیرینی نگاتو بیشتر حس کنم

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/12/5 - - گفته است :
خخخخخخ آخ اخ آبجی جونم به جوونیم رحم کن اگه تونستی بیا منو بگیر من فرار میکنم وا نمیاستم منو بزنی......من بگم من حسودیم میشه این کارا رو تو خفا انجام بدین دوست دارم الا البته با اجازه آقا باز مارو دعوا نکنه

/weblog/file/img/m.jpg
شبنم در تاریخ : 1393/2/12/5 - - گفته است :
اووووووووووف عجب لحظه ای هس جا من خالی هس از بینتون عین پیام بازرگانی رد شم حرصتون بگیره کلی فحشم بدین خخخخ
هی میگم شبنم برو اونور اذیت نکن .... شبنمی جونم میگم هاااا !!!!!! من مثل ممدی صبور نیستم میزنمت هاااا خخخخخخ


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: